Українські пенсіонери, які й так ледве зводять кінці з кінцями, почали скаржитися на необґрунтовані списання з карток "Ощадбанку". Відповідний відгук залишила пенсіонерка на facebook-сторінці фінустанови.

Пенсіонерка поскаржилася на незрозуміле зняття коштів із рахунку після оновлення даних у "Ощадбанку". За її словами, після появи на екрані повідомлення "оновити інформацію" вона виконала вказівку. Однак повідомлення не зникло і після повторного оновлення з її карти двічі списали гроші.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"На моїй карті Ощадбанку з'явився напис: оновити інформацію. Оновила. Інформація не зникла. Оновила вдруге. І двічі з мого рахунку було знято гроші, не можу сказати точно, але, здається, по 120 гривень за кожне оновлення", - написала жінка.

Ощадбанк Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Довші канікули та вечірні зміни: як зміниться навчання в школах через відключення світла

Обмеження карткових переказів: які ліміти встановлять з нового року

Нова система навчання: учням додали ще один рік у школі

ПФУ спише частину коштів: у пенсіонерів заберуть 30% виплати

Показати ще

Пенсіонерка зазначила, що оновлення даних має бути безкоштовним і поцікавилася, за яким правом банк стягує таку немаленьку комісію з і без того мізерної пенсії.

На звернення жінки відреагував співробітник "Ощадбанку", який підтвердив, що актуалізація даних через додаток "Ощад" проводиться без додаткових комісій. Пенсіонерці порадили офіційно подати заяву на перевірку списань, звернувшись до контакт-центру банку.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін facebook.com/oschadbank

Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" позбавляє людей похилого віку доступу до пенсії: чиї карти під загрозою закриття.

Також наш портал інформував, "Ощадбанк" скасував комісію за користування карткою: зняття готівки та перекази – безкоштовно.

Крім того, ми писали, блокують за "нетипову активність": клієнтам Ощадбанку масово заморожують карти.