Українські пенсіонери, які й так ледве зводять кінці з кінцями, почали скаржитися на необґрунтовані списання з карток "Ощадбанку". Відповідний відгук залишила пенсіонерка на facebook-сторінці фінустанови.
Пенсіонерка поскаржилася на незрозуміле зняття коштів із рахунку після оновлення даних у "Ощадбанку". За її словами, після появи на екрані повідомлення "оновити інформацію" вона виконала вказівку. Однак повідомлення не зникло і після повторного оновлення з її карти двічі списали гроші.
"На моїй карті Ощадбанку з'явився напис: оновити інформацію. Оновила. Інформація не зникла. Оновила вдруге. І двічі з мого рахунку було знято гроші, не можу сказати точно, але, здається, по 120 гривень за кожне оновлення", - написала жінка.
Українцям виплатять щорічну допомогу: як отримати 3000 гривень
Навіть вдома не сховаєшся від мобілізації: як ТЦК дістає ухилянтів у віддаленому режимі
Пенсіонери отримуватимуть копійки: роки стажу не допоможуть
Як працюватимуть "мобільні ТЦК": не автобуси з повістками, а нова тактика мобілізації
Пенсіонерка зазначила, що оновлення даних має бути безкоштовним і поцікавилася, за яким правом банк стягує таку немаленьку комісію з і без того мізерної пенсії.
На звернення жінки відреагував співробітник "Ощадбанку", який підтвердив, що актуалізація даних через додаток "Ощад" проводиться без додаткових комісій. Пенсіонерці порадили офіційно подати заяву на перевірку списань, звернувшись до контакт-центру банку.
Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" позбавляє людей похилого віку доступу до пенсії: чиї карти під загрозою закриття.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" скасував комісію за користування карткою: зняття готівки та перекази – безкоштовно.
Крім того, ми писали, блокують за "нетипову активність": клієнтам Ощадбанку масово заморожують карти.