Клієнти ПриватБанку стикаються із проблемами при оплаті комуналки. Замість миттєвого проведення транзакцій – затримки, перевірки та блокування платежів. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Українець поскаржився, що кілька місяців ПриватБанк блокує та затримує його платежі за світло, газ та інші комунальні послуги. Кожна така операція проходить додаткові перевірки.
"Вже декілька місяців поспіль не можу нормально сплатити за комунальні послуги. Постійно цей платіж блокується і відправляється на перевірки, вимушений чекати декілька годин або до ранку, щоб його провести", - зазначив чоловік.
За словами українця, неодноразові скарги до служби підтримки не дають жодних результатів, хоча щоразу звучать обіцянки, що ситуацію з платежами виправлять.
Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів
Деяким українцям уріжуть пенсії з 1 січня: кому зменшать виплати
Схема з лічильниками: українцям нараховують космічні борги за світло
ПриватБанк бере плату за те, що раніше було безкоштовним
"Кожного разу обіцяють, що наступного місяця буде все добре, але все так і продовжується. Взагалі не розумію що коїться — це ж навіть не якійсь незрозумілий переказ чи отримання", - обурився клієнт.
Чоловік зазначив, що він військовослужбовець і не завжди має доступ до зв'язку, тому такі нюанси в обслуговуванні створюють великі незручності.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, навіть комуналку вже не сплатити: банки приголомшили новими вимогами – без цього платежі не ухвалять.
Також наш портал інформував, повна тиша замість підтримки: ПриватБанк може заблокувати картку за спробу переказати гроші.
Крім того, інформаційний портал Знай писав, українцям без попередження заарештовують рахунки: "Ощадбанк" перешкоджає розблокуванню.